Na rynku HORECA rusza kampania edukacyjna DO USŁUG

"Jesteśmy DO USŁUG" - pod tym hasłem restauratorzy, szefowie kuchni i managerowie w kilku polskich miastach łączą siły, aby profesjonalizować branżę gastronomiczną i skutecznie rozprawić się z mitami, które ograniczają jej rozwój. Motywem przewodnim tegorocznych wydarzeń jest budowanie marki dobrego pracodawcy w gastronomii oraz przyciągnięcie do branży zdolnych i zaangażowanych pracowników. Inicjatorem akcji jest zespół MADE integrujący wokół kampanii media, dostawców i liderów branży.

W ramach kampanii i cyklu MADE RESTAURANT pierwsze śniadanie biznesowe odbywa się 29 marca, pierwsza debata restauratorów planowana jest na 5 kwietnia w Warszawie, a pierwsza konferencja lokalna odbędzie się 10 maja w Krakowie.

Kampania edukacyjna DO USŁUG ma na celu zintegrowanie liderów branży wokół najważniejszych zagadnień i wypracowanie rozwiązań największych problemów nurtujących gastronomię, a tym samym profesjonalizację branży. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest poprawa relacji pracownik-pracodawca, podnoszenia prestiżu branży oraz przyciągnięcia do niej nowych ambitnych ludzi.

Organizowane w ramach kampanii konferencje i spotkania biznesowe będą się odbywały na terenie całej Polski. Warto podkreślić lokalny charakter poszczególnych spotkań i uwzględnienie specyfiki regionów. W spotkaniach wezmą udział czołowi lokalni restauratorzy, szefowie kuchni, managerowie, sommelierzy oraz dostawcy, którzy chcą czynnie wspierać rozwój branży i często pełnią funkcję mecenasów w HORECA.

Agnieszka Małkiewicz, partner MADE podkreśla „W biznesie gastronomicznym potrzebna jest edukacja poprzez wzorce, ciekawe opowieści o ludziach sukcesu i opowiadania, jak się to robi bezpośrednio ich głosem: o pieniądzach, historiach ludzkich porażek i sukcesów. W kampanii i w naszych projektach integracyjnych dajemy pretekst do tego typu spotkań i edukacji. Wyciągamy najskuteczniejszych praktyków zza kulis”.

Dodatkowo kampania otwiera drzwi wiedzy przed tymi, którzy myślą poważnie o wejściu w tę branżę, ale nie wiedzą gdzie szukać oparcia, wzorców, środków finansowych na start. To ważna tematyka również z punktu widzenia tych, którzy odwiedzają restauracje, czyli gości. Katarzyna Derdzińska, Partner MADE podkreśla „Unikalne doświadczenie klienta, czyli to co dostajemy na talerzu, serwis i aura wokół, zależą od relacji międzyludzkich panujących w kuluarach oraz od umiejętności i uczciwości biznesowej tych, którzy tworzą kulinaria. To bardzo ważny temat, jeśli gastronomia w Polsce ma się rozwijać, restauratorzy powinni czuć odpowiedzialność za jej kształt.”

Organizatorem kampanii jest zespół profesjonalistów MADE, wyspecjalizowanych w organizacji kampanii, wydarzeń i projektów edukacyjnych w branży HORECA. Agnieszka Małkiewicz (marketing i PR) i Katarzyna Derdzińska (HR i rozwój biznesu) łączą siły z liderami branży, aby wspólnie zmierzyć się z mitami na temat zarządzania ludźmi w tej branży.

Spotkania MADE RESTAURANT planowane w najbliższym czasie:

 Wykład i debata restauratorów // 05.04.2017 // godz. 13:00-15.00 // Targi EUROGASTRO

5 kwietnia 2017 odbędzie się wykład i debata poświęcone trudnościom w zarządzaniu personelem w gastronomii. Czy naprawdę nie ma lojalnych i dobrych pracowników? Uczestnicy debaty oraz autorka wykładu, Katarzyna Derdzińska podpowiedzą jak skutecznie budować Markę DOBREGO PRACODAWCY Zaproszeni do debaty restauratorzy to: Agnieszka i Marcin Kręgliccy, Bogdan Gałązka, Piotr Popiński, Daniel Pawelek i Marta Jakubowska. Targi EuroGastro. Szczegóły: http://maderestaurant.pl/produkt/zarzadzanie-zasobami-ludzkimi-mity/

 

Więcej informacji udziela rzecznik prasowy kampanii edukacyjnej DO USŁUG:

Agnieszka Małkiewicz, Marketing&PR, Partner MADE, Tel. 695 672 986, www.madesolutions.com.pl